הטעויות של גברים בשלבי הדייטים הראשונים

למה לפעמים הדייטים שלכם הופכים להיות משהו מסובך, ואתם מתקשים לנווט את העניינים בכיון שהייתם רוצים? בואו נראה כמה תובנות שמגיעות דווקא מנקודת מבט נשית. ואל תזלזלו בנקודה המבט הנשית, בסופו של דבר זהו הקהל שלכם

לגרום לה לחכות

אולי זו עצת אחיתופל שגברים נותנים אחד לשני, אחרת אנחנו לא יודעים מהיכן זה בא. העניין הוא שגברים אוהבים לתת לנשים לחכות. אולי לא נכון להגיד שהם אוהבים לעשות את זה, אבל הם מאמינים שזה מה שצריך לעשות. לפעמים אנו שומעים גבר אומר לחבריו ”היה דייט מעולה, עכשיו אני אחכה יומיים ורק אז אתקשר עלייה“. אנחנו מכירים את כל התאוריות בעניין, אבל זה ממש מטופש ולא באמת משיג תוצאות. הבחורה יכולה לחשוב שאתם לא מעוניינים בה, וזה לא יגרום לה לרדוף אחריכם. היא פשוט תמשיך הלאה ולא תראה סיבה להמשיך לדייטים נוספים.

אני מחפש משהו אמתי

נשים שמסתובבות באפליקציות הכרויות כבר למדו שגברים ממהרים להצהיר כי הם מחפשים משהו אמתי. אולי לפעמים זה אפילו נכון… אבל בסוף שמגיע הדייט הן מגלות שהגבר רק מחפש סקס מהיר. ובאופן מגוחך דווקא גברים בגילאי העשרים נוהגים להגיד את זה. זה בסדר לחפש סקס, אבל מה הטעם להגיד שאתם מחפשים משהו רציני אם זה לא נכון. הרי מראש אתם מתמקדים בקהל הלא נכון. יש מספיק נשים שהן בעניין של דייטים קלילים וסקס, אין סיבה לחפש אותן בקהל של הנשים שמחפשות קשר רציני.

תפסיקו עם הגוסטינג

גוסטינג הוא הכינוי באנגלית, שתפס גם בעברית לניתוק קשר חד צדדי ללא הודעה מוקדמת. זהו הדבר הכי לא בוגר, הכי פוגע והכי מיותר שיש. זה בסדר, יכול להיות שיצאתם עם איזו בחורה, והגעתם למסקנה ברורה די מהר שאין לזה עתיד. לא משנה אם הכיוון שלכם היה משבו קליל או רציני, החלטתם שאתם לא רוצים להמשיך. זאת זכותכם המלאה. הצורה הנכונה לעשות זאת היא להגיד באופן ישיר ומנומס, כי לא נראה לכם שזה יעבוד. אחרי דייט אחד או שניים לא צריך להיות סיפור גדול. אבל פשוט להיעלם ולא לענות לטלפונים זה ממש מיותר. אם אתם בענייני גוסטינג, בשביל זה יש בילוי בדירות דיסקרטיות בחיפה.

מאמרים נוספים

חשיבות הכושר ומדוע שמירה על כושר יכולה להועיל לבריאות שלכם - למבוגרים

חשיבות הכושר ומדוע שמירה על כושר יכולה להועיל לבריאות שלכם

אנחנו חיים בעולם מהיר שבו קל להיתפס להמולה ולשכוח לטפל בגופנו. עם הופעת הטכנולוגיה, חיי…

קרא עוד »

תל אביב: המפלט העירוני האולטימטיבי - למבוגרים

תל אביב: המפלט העירוני האולטימטיבי

תל אביב היא אחת הערים התוססות ביותר בישראל, המציעה משהו לכל אחד. מתרבות, היסטוריה ואוכל,…

קרא עוד »

סווינגרס: מדריך לסגנון החיים המתנדנד והסווינגר - למבוגרים

סווינגרס: מדריך לסגנון החיים המתנדנד והסווינגר

המונח "סווינגר" מעלה בדרך כלל אסוציאציות של אורח חיים פרוע וחופשי הכולל הפקרות מינית. אבל…

קרא עוד »

אתרי סקס: כל מה שאתה צריך לדעת על השימושים והשימושים לרעה שלהם - למבוגרים

אתרי סקס: כל מה שאתה צריך לדעת על השימושים והשימושים לרעה שלהם

האינטרנט חולל מהפכה בחיינו ביותר ממובן אחד. כיום, הוא הפך לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום…

קרא עוד »

 ↑