הלוואה במזומן בזמן

ישנו עידן חדש בתחום ההלוואות החוץ בנקאיות: הלוואה במזומן בזמן וללא מסמכים וללא ערבים כלל, זאת לאחר שינויים רבים שנעשו בתחום ולאחר חוקים רבים ונוקשים שעברו.

גם לאחר השינויים הרבים שמנסים לעשות בתחום של ההלוואות החוץ בנקאיות, רבים נוהרים לבקש מהחברות הללו מימון מהיר ישירות לחשבון הבנק שלהם תוך היתעלמות מוחלטת מאחוזי הריבית שהם מעט יותר גבוהים מהבנקים, אותם אנשים שמבקשים לקבל הלוואה מהחברות האלו הם כאלו שהבנק לא הסכים לתת להם הלוואה או כאלה שכבר יש להם הלוואה קיימת.

האם משתלם לפנות לחברה חוץ בנקאית?

את השאלה הזו אתם צריכים לשאול את עצמכם. הבנקים מספקים הלוואות בריביות יחסית נוחות (בהשוואה לחברות שבחנו) אך התנאים לקבלת ההלוואה מהבנקים הם נוקשים מאוד.

הפריסה של המימון בחברות חוץ בנקאיות היא נוחה מאוד, ניתן לקחת את ההלוואה ל60 חודש ולפעמים אף ליותר (תלוי בסכום ההלוואה) והסכום הוא גם גבוהה מאוד, עד 120,000 ₪.

איך מקבלים את ההלוואה?

את ההלוואה ניתן לקבל במזומן או ישירות לחשבון הבנק שלנו. אם תבחרו לקבל את ההלוואה במזומן, אז תצטרכו להגיע לסניף החברה משום שהן לא עובדות עם חברות משלוחים כגון ברינקס וכו'. במידה ותבחרו לקבל את המימון דרך חשבון הבנק, אז תקבלו את הכסף תוך מספר שעות בהעברה בנקאית.

אולי בכלל כדאי להתאפק ולא לקחת הלוואה?

חיי היום יום של הישראלים רוויים בביזבוזים רבים וזה מתבטא בבילויים בקניות, ביקורים רבים במסעדות, קניות של מותגים יקרים, החזקה של רכב ואף יותר מאחד, לינה בבתים עם שכירות גבוהה ועוד. הצרכנות הזאת גורמת לרבים להיכנס לתסבוכת בנקאית במסגרת החשבון בנק וההכנסה החודשית לא מצליחה לכסות על כך.

השאלה אם לקחת הלוואה או לא תלוייה בכם: אם תצליחו לשנות את ההרגלי הבזבזנות היום יומיים שלכם אז תוכלו להפחית את הסכומים שאתם מוציאים מידי חודש ובכך להגיע למצב שהמינוס נסגר (או לחסוך לכל דבר אחר שבגללו אתם רוצים לשנות את ההרגלים).

כדאי לזכור גם שהמון אנשים מסתבכים עם הלוואות רבות שהם לקחו ולכן כדאי להתייעץ עם מומחים ולחשוב היטב לפני בקשה של הלוואה נוספת שתקשה עליכם את ההחזרה עליה.

מאמרים נוספים

הלוואת בלון - כלכלה ופיננסים

הלוואת בלון

אחד מהיתרונות של חברה חוץ בנקאית העוסקת במתן הלוואות, היא היכולת שלה להציע מגוון מסלולים…

קרא עוד »

הלוואות חוץ בנקאיות בריבית נמוכה - כלכלה ופיננסים

הלוואות חוץ בנקאיות בריבית נמוכה

רגע לפני שאתם עומדים לקחת הלוואה מהירה, חשוב שתעשו בדיקה מעמיקה בנושא ותבחרו את חברת…

קרא עוד »

הלוואה מיידית ללא בטחונות - כלכלה ופיננסים

הלוואה מיידית ללא בטחונות

אם כבר יצא לכם לקחת הלוואה מהירה מהבנק, בוודאי נתקלתם בעובדה שלא מדובר באחד מהדברים…

קרא עוד »

הלוואות בהוראת קבע - כלכלה ופיננסים

הלוואות בהוראת קבע

הרבה אנשים כבר הבינו מזמן, שהבנק לא חייב להיות חלק מכל עניין כלכלי בחיים שלהם.…

קרא עוד »

 ↑