הלוואות לסטודנטים חוץ בנקאיות

סטודנטים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה, וצריכים לשלם מכספם עבור לימודיהם ניצבים בפני בעיה מאד גדולה. מצד אחד הם רוצים ללמוד כדי לקדם את עצמם בהמשך חייהם, ליצור קריירה מאתגרת היוצרת פרנסה נאה. אך מצד שני, עלות הלימודים היא גבוהה מאד ואין באפשרותם כרגע לממן זאת. במקרים רבים ההורים אינם מסוגלים לעזור כלכלית, או שהם עוזרים בחלק מהעלויות אך זה לא מספיק.

מסגרת האשראי שאושרה להם בחשבון הבנק מנוצלת בחלקה או ברובה ומכיוון שאין להם כרגע הכנסות גבוהות, אין אפשרות להגדיל את המסגרת. הסטודנטים רוצים להמשיך קדימה ומחפשים פתרונות אחרים שיאפשרו להם, למרות הקשיים להירשם ללימודים, לשלם עבורם וליהנות מעתיד מבטיח.

הדרך הנכונה עבורם כדי להגיע ליעד, היא הלוואה מהירה חוץ בנקאית שאינה תלויה במסגרת האשראי בחשבון הבנק. חברתנו מעניקה הלוואות לסטודנטים חוץ בנקאיות, דבר המאפשר להם לימודים בשקט נפשי וכלכלי.

הסטודנט מגיש בקשה להלוואה חוץ בנקאית בסכום הדרוש לו. אנו בוחנים את הנתונים וברוב המקרים מאשרים את מלוא הבקשה או את רובה. הכסף מועבר תוך ימים בודדים לחשבון הבנק של הסטודנט וכך הוא יכול לשלם את התשלומים הראשונים עבור הלימודים ולהתחייב בראש שקט להמשך המחויבות הכספית עבורם.

המימון מוענק בריבית הוגנת, הסטודנטים מודעים לגובה הריבית בכל חודש וגם לגובה הריבית עבור תקופת ההחזר כולה.

סטודנטים רבים בוחרים לבצע את החזר ההלוואה בהחזרים נמוכים לאורך כל תקופת הלימודים כך שגם אם הם יעבדו בעבודות בהיקף שעות נמוך, ששכרן אינו גבוה, הם יוכלו לעמוד בהחזרים החודשיים.

משך ההחזר יכול לנוע בין כמה חודשים ועד שנתיים או שלש, על פי נוחות הסטודנטים וסיכום הדברים אתנו. גם לנו חשוב שיהיה דור המשך משכיל ולכן אנו עושים כל שניתן כדי לעזור לסטודנטים בתחילת דרכם כסטודנטים לקראת עתיד טוב יותר.

כך יצרו הסטודנטים מצב שבזכות ההלוואות הם גם מימנו את הלימודים וגם הבטיחו לעצמם קריירה מצליחה בהמשך דרכם המקצועית, ולא מנעו מעצמם את ההתפתחות האישית שלהם עקב בעיות פיננסיות.

מאמרים נוספים

מימון ישיר הלוואות - כלכלה ופיננסים

מימון ישיר הלוואות

מימון ישיר היא חלק משורה של חברות חוץ בנקאיות שזוכות לפופולריות גבוהה בקרב הציבור. לקיחת…

קרא עוד »

עסקים: אבן פינה של הכלכלה העולמית - כלכלה ופיננסים

עסקים: אבן פינה של הכלכלה העולמית

עסקים הם חלק בלתי נפרד מהכלכלה של כל מדינה. מבעלות בלעדית קטנה ועד לחברות גדולות,…

קרא עוד »

הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים - כלכלה ופיננסים

הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים

מה שמאפיין את הלקוחות הישראליים המבקשים לקבל הלוואה, הוא שאין באמת משהו שמאפיין אותם, והם…

קרא עוד »

הלוואות לשכירים - כלכלה ופיננסים

הלוואות לשכירים

אוכלוסיית העובדים המקבלים תלוש משכורת, היא אוכלוסייה רגישה במיוחד מבחינה כלכלית. על אף היכולת לדעת…

קרא עוד »

 ↑