הלוואות לפושטי רגל

פושטי רגל שהוכרזו על ידי כונס הנכסים כפושטי רגל, נמצאים בבעיות כספיות קשות ביותר. אם מדובר באדם שהיה עצמאי, העסק שלו לא פעיל כך שאין לו הכנסות, בתהליך כינוס הנכסים נלקחו נכסיו וממונו והוא נותר בחוסר כל.

כדי להתפרנס שוב, עליו לקבל צו הפטר, לפתוח עסק חדש בתחום שבו הוא מתמחה ושצבר בו ידע וניסיון לאורך שנים רבות, ולהתחיל חיים חדשים. אך ללא מימון בסיסי וראשוני, זה קשה ביותר.

הבנקים אינם מאפשרים לפושטי רגל לפתוח חשבונות בנק רגילים, בעלי מסגרת אשראי, ולהתנהל בהם כמו כולם באמצעות המחאות או כרטיסי אשראי. מגבלה זו מצרה את צעדיהם של פושטי הרגל והתחושה היא שאם לא יבצעו מהלך אמיץ ומהפכני, ייתקעו במקום ולא יוכלו לשוב לפעילות עסקית.

חברות מימון חוץ בנקאיות מודעות למצב הבעייתי ולכן הן הולכות לקראת פושטי הרגל ומאפשרות להם לקבל מימון כדי לקדם את החלום ובעיקר כדי לשכוח את התקופה הכול  כך קשה שעברו בחודשים או בשנים האחרונות עם קריסת העסק.

חברות המימון מאפשרות לפושטי רגל לקבל הלוואה מהירה בריבית אטרקטיבית, בפריסת לתקופת החזר ארוכה. הלווה חייב לעשות לעצמו את התחשיב אם להערכתו יוכל לעמוד בהחזר החודשי בגובה שנקבע לו או עדיף לו לפרוס את ההלוואה לתקופה ארוכה יותר כדי לא להעמיס על עצמו הוצאות רבות בתחילת שדרכו החדשה.

חברת המימון תבצע כמה בדיקות על הלווה ועסקו החדש ורק לאחר בחינה מדוקדקת, תאשר לו את הסכום שלהערכתם לא יהווה מכשול עבורם.

פושטי רגל נכוו כבר בחייהם ולכן ינקטו משנה זהירות, ישאלו הרבה שאלות, יבקשו ייעוץ והכוונה ורק לאחר שיהיו בטוחים כי זה הצעד הנכון בשלב זה של החיים, יחתמו על המסמכים הרלוונטיים ויממשו את ההלוואה.

מרגע אישור ההלוואה, הסכום מוזרם תוך ימים בודדים, ההחזרים יתבצעו בהוראת קבע או בדרך אחרת הנוחה ללווה מדי חודש.

פושט הרגל ינשום לרווחה כי יש לו את הסכום הדרוש לו לצורך ביצוע התכנית העסקית שלו, תוך תקווה שכל התכניות שלו יתממשו ושלא יהיו שום מהמורות בדרך.

מאמרים נוספים

הלוואה מיידית במזומן בצפון - כלכלה ופיננסים

הלוואה מיידית במזומן בצפון

לכל אחד בחיים קורה שהתנהלות לא נכונה עם כסף, מובילה למצב פיננסי בעייתי. אם ההתנהלות…

קרא עוד »

הלוואה ישירה מאושרת בשעה - כלכלה ופיננסים

הלוואה ישירה מאושרת בשעה

מסלול זה נבנה במיוחד עבור לקוחות הזקוקים לכסף באופן מידי, באותו רגע או באותו היום.…

קרא עוד »

הלוואה באישור מיידי - כלכלה ופיננסים

הלוואה באישור מיידי

אין איך להתחמק מזה – מי שלוקח הלוואה כנראה הגיע לאיזו שהיא מועקה כלכלית, והרוב…

קרא עוד »

הלוואה דרך כרטיס אשראי - כלכלה ופיננסים

הלוואה דרך כרטיס אשראי

מבין המסלולים השונים שחברות חוץ בנקאיות יכולות להציע ללקוחות שלהם, המסלול של הלוואה דרך כרטיס…

קרא עוד »

 ↑