הלוואת נון ריקורס

פעמים רבות בבואכם לקחת הלוואה, תתבקשו להציג ערבונות ובטחונות. מי מכם שהתנסה כבר בלקיחת הלוואה בעבר, יודע עד כמה זה לא תמיד אפשרי להשיג בטחונות מספקים, ולפעמים אנשים אפילו נמנעים מלקיחת הלוואה בדיוק מהסיבה הזו. הלוואת נון ריקורס נועדה על מנת לאפשר ללקוחות להציג כבטחון אך ורק את הנכס שלשם רכישתו הם לוקחים את ההלוואה. בדרך זו, אתם מסכנים מינימום של רכוש ולכן הסוג הזה של ההלוואות נחשבות לנוחות ביותר.

הלוואת נון ריקורס היא הלוואה בטוחה לכל הצדדים

מסלול ההלוואה שנקרא "נון ריקורס" מיועד עבור אנשים שמעוניינים לקנות נכסים, ואין להם בטחונות להציג בפני החברה המלווה, או שהם לא רוצים להשתמש באף רכוש אחר שלהם כבטחון. הלוואה מהירה כזו מאפשרת להשתמש בנכס הנרכש עצמו, בתור הביטחון המוצג בפני החברה. המשמעות של העניין היא, שהסיכון היחידי אותו לוקח הלווה הוא הנכס עצמו ולא רכוש אחר. חברת המימון מקבלת את הביטחון שלה, והלקוח מסכן את המינימום הנדרש לו עד שהוא משלים את כל ההחזרים במסגרת הסכם הלוואה בתנאים טובים.

היתרונות הברורים של מסלול ההלוואה הזה

אם הייתם פונים לבנק לצורך רכישת נכס, הייתם צריכים לחתום על טפסים רבים, להביא ערבים, למשכן נכסים ועוד. אין ספק שהדברים הללו גורמים לחששות, מבוכה ובעיקר לחץ לא קטן. הבנקים לא מזדרזים לאפשר לאנשים לקבל הלוואה מהסוג הזה, ולכן הפנייה אל חברה חוץ בנקאית היא בחירה נבונה. הלוואות חיצוניות, יש לציין, גם חוסכות הרבה מאוד זמן עבור הלווים וזהו משאב שיכול לעלות הרבה מאוד כסף. אין בזבוז של זמן עבודה, אין עמידה בתורים – פשוט מקבלים את הסכום המבוקש במהרה ומשתמשים בו לכל מטרה שרוצים.

במידה ואתם נזקקים להלוואה, חשוב כמובן לקבל ייעוץ מקצועי ומלכתחילה לבחור במקור הלוואה אמין ובטוח, אשר יש לו ניסיון במתן הלוואות מסוגים שונים. חברת הלוואה חיצונית יכולה לתת שירות ללקוחות של כל הבנקים, מה שמאפשר נגישות מקסימלית ללקוחות. האפשרות של הלוואת נון ריקורס תייצר מצב אופטימלי עבור הלווה, אשר למעשה לא ניתן "לגעת" לו באף רכוש אחר שברשותו מלבד הנכס החדש.

מאמרים נוספים

הלוואה לכל מטרה ללא ערבים - כלכלה ופיננסים

הלוואה לכל מטרה ללא ערבים

ההחלטה לקחת הלוואה נחשבת בעבור רבים כמוצא אחרון, כאשר ישנה רתיעה מלקחת כספים ולהיקלע למצב…

קרא עוד »

היתרונות של בעלות על חיית מחמד: למה אתה צריך לשקול מקבל חיית מחמד משלך - כלכלה ופיננסים

היתרונות של בעלות על חיית מחמד: למה אתה צריך לשקול מקבל חיית מחמד משלך

מחתולים וכלבים ועד לבעלי חיים קטנים כמו אוגרים ושרקנים, היתרונות של בעלות על חיית מחמד…

קרא עוד »

יסודות האוצר - כלכלה ופיננסים

יסודות האוצר

האוצר הוא המחקר של ניהול כסף ונכסים אחרים וניתוח של מוצרים פיננסיים ושווקים. הוא מקיף…

קרא עוד »

הלוואות למוגבלים בצפון - כלכלה ופיננסים

הלוואות למוגבלים בצפון

לא משנה היכן אתם מתגוררים, אם בחיפה שבצפון, אילת הדרומית או אפילו באזור המרכז, אנו…

קרא עוד »

 ↑