ליסינג ללא מקדמה

לקנות רכב בימינו זה כבר ממש לא בגדר גחמה או מותרות. מדובר בצורך אמיתי ובסיסי, העוזר להתנהלות היומיומית וקשה לחיות בלעדיו. אבל כאשר הרכבים הופכים ליקרים יותר ויותר, החלום לרכישה של מכונית מתרחק והופך לחסר סיכוי עבור רבים מאיתנו. אחת מהאופציות המשתלמות כיום היא להיכנס למסגרת של ליסינג, אך היא אינה נגישה עבור הרבה אנשים הפונים לחברות ליסינג ומתבקשים לשלם מקדמה, שאין להם. אם חסר לכם כסף נזיל ואינכם יכולים לתת מקדמה, תוכלו לקבל אצלנו ליסינג ללא מקדמה ולהגשים את החלום שלכם של קניית מכונית.

מהו ליסינג?

ליסינג היא אפשרות יעילה וכדאית לרכישת רכב, אשר מוצעת למי שלא יכול לממן בעצמו רכב על כל ההוצאות הכרוכות עמו. הליסינג מאפשר ללקוח לקבל את הרכב הנבחר באופן מיידי, אך לשלם עליו בצורה מדורגת תוך זמן מוסכם מראש.

ליסינג ללא מקדמה רלוונטי גם למי שאין לו בכלל הון ראשוני לבצע את הרכישה, ומאפשר לו לקבל למעשה הלוואת מימון המאפשרת את כיסוי עלותו של הרכב. הסכם ההלוואה הזה יכלול את טווח הזמן שבו יצטרך הלקוח להשלים את החזר ההלוואה לחברה, וכשיעשה זאת יוכל לרשום את הרכב על שמו.

כיצד ניתן לקבל מימון מלא לרכב?

בחברתנו לצד מסלולי הלוואה מהירה משתלמים אחרים לכל מטרה, ניתן לקבל גם מימון מלא לרכב בלי הצורך להגיש מקדמה. ההלוואות הן חוץ בנקאיות ומיועדות ללקוחות כל הבנקים, מכאן שגם מסגרת האשראי שלכם לא תיפגע ואתם לא צריכים לחשוש מן ההוצאה הכלכלית העתידית הזו.

מהן האופציות להחזרת הלוואות המימון?

לכל לקוח מותאם מסלול אישי להחזר ההלוואה, כאשר הרעיון של ליסינג הוא לאפשר את רכישת הרכב במלואו בתוך זמן קצר יחסית, בדרך כלל שלוש שנים, אך יכול להיות גם יותר – לפי צרכי הלקוח. המטרה היא להציע כמות תשלומים חודשיים שיתנו ללקוח אפשרות להמשיך להתנהל בצורה נוחה, מבלי שההחזרים על הרכב יעיקו על חיי היום יום שלו. אין ספק בכך שזוהי הדרך הבטוחה והנוחה להשיג כיום מימון מלא לרכב, המותאם באופן מיטבי לכל אחד מהלווים שהם גם הבעלים העתידיים של הרכבים הנמכרים.

מאמרים נוספים

הלוואות לסטודנטים חוץ בנקאיות - כלכלה ופיננסים

הלוואות לסטודנטים חוץ בנקאיות

סטודנטים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה, וצריכים לשלם מכספם עבור לימודיהם ניצבים בפני בעיה מאד גדולה.…

קרא עוד »

מימון לרכב 100 תשלומים - כלכלה ופיננסים

מימון לרכב 100 תשלומים

מכונית היא חלק מהחיים וקשה מאוד להתנהל בלי רכב פרטי. הנסיעות בתחבורה ציבורית יכולות לעלות,…

קרא עוד »

הלוואות לכל מטרה - כלכלה ופיננסים

הלוואות לכל מטרה

תקופת החגים היא תקופה "כבדה" מבחינה כלכלית, עבור כולם. ההוצאות הן גדולות: המזון אשר אמור…

קרא עוד »

מימון ישיר הלוואות - כלכלה ופיננסים

מימון ישיר הלוואות

מימון ישיר היא חלק משורה של חברות חוץ בנקאיות שזוכות לפופולריות גבוהה בקרב הציבור. לקיחת…

קרא עוד »

 ↑