מאסטר קאש הלוואות – Master Cash

האפשרות להציע תנאים מיטביים ללקוחות וריביות אטרקטיביות למבקשי הלוואה מהירה, העלו את הפופולריות של החברות החוץ בנקאיות וביניהן מאסטר קאש. בדומה למתחרותיה, גם החברה הזו מציעה הלוואות לכל מטרה במגוון מסלולים, כאשר היקף הסכומים שהיא מעניקה בהלוואות שלה לא עולה על 30,000 שקלים ובכך היא יוצאת דופן מעט מהאחרות, אשר מאפשרות סכומים גבוהים יותר.

מהי ההלוואה החוץ בנקאית של מאסטר קאש?

מאסטר קאש מתמחה במתן הלוואות מהירות, ללא נגיעה בחשבון הבנק או מסגרת האשראי של לקוחותיה. מטרתה המוצהרת היא לאפשר מעין "מסגרת אשראי נוספת", אשר הלקוח מקבל על מנת להשתמש בכסף שהולווה לו ועבור כל מטרה באשר היא: רכישת רכב, מימון של טיפול רפואי יקר, שיפוצים בדירה ועוד. ההלוואות של חברות מימון חוץ בנקאיות נחשבות לבטוחות וקבלת הכסף נעשית במהירות רבה, ומאסטר קאש מתהדרת ביתרונות אלו ובמיוחד בכך שגם התנאים הראשוניים לקבלת ההלוואה אצלה, אינם מקשים על הלקוח יותר מדי. החברה אמנם תבקש מכם מספר הוכחות למצבכם הכלכלי בטרם תיתן לכם כסף, אך מדובר באישורים שניתן להוציא ממכונות אוטומטיות הנמצאות בבנקים, שלא ידרשו מכם לעמוד בתור הארוך אל הפקיד בתוך הבנק עצמו.

החיסכון של התורים וכן ההתאמה המרבית לדרישות הלקוח בנוגע לחלוקת התשלומים להשבת הסכום שהולווה, הופכת לטענת אנשיה של מאסטר קאש את השירות שלה לעדיף על מסלולי הלוואה שמציעים הבנקים, או חברות חוץ בנקאיות אחרות.

איך זה עובד בפועל?

במאסטר קאש לא תתבקשו להציג בטחונות או להשיג ערבים, כיוון שהרעיון הוא לאפשר קבלת כספים מיידית ללא דחיות. עם זאת חשוב להבין כי בהיעדר היכולת להוכיח יציבות פיננסית- לא תוכלו לקבל הלוואה. את האישור העקרוני ניתן לקבל כבר בהרשמה פשוטה דרך אתר האינטרנט של מאסטר קאש, וההבטחה היא לקבל כסף לכל היותר בתוך יום מרגע שהחברה קיבלה מכם את המסמכים הבסיסיים שנדרשתם להביא.

אם אתם מתלבטים לגבי מסלול, גובה או תמהיל ההלוואה שיכול להתאים לכם, תוכלו להתייעץ ללא עלות עם אחד ממומחי החברה, בין אם אתם עומדים ללוות 5000 שקלים ובין אם אתם זקוקים לתקרה המרבית של הכסף שהחברה יכולה להלוות לכם.

מאמרים נוספים

הלוואת בלון - כלכלה ופיננסים

הלוואת בלון

אחד מהיתרונות של חברה חוץ בנקאית העוסקת במתן הלוואות, היא היכולת שלה להציע מגוון מסלולים…

קרא עוד »

הלוואות לסטודנטים חוץ בנקאיות - כלכלה ופיננסים

הלוואות לסטודנטים חוץ בנקאיות

סטודנטים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה, וצריכים לשלם מכספם עבור לימודיהם ניצבים בפני בעיה מאד גדולה.…

קרא עוד »

הלוואה לכל מטרה ללא ערבים - כלכלה ופיננסים

הלוואה לכל מטרה ללא ערבים

ההחלטה לקחת הלוואה נחשבת בעבור רבים כמוצא אחרון, כאשר ישנה רתיעה מלקחת כספים ולהיקלע למצב…

קרא עוד »

הלוואות לחיילים בסדיר - כלכלה ופיננסים

הלוואות לחיילים בסדיר

המשכורת הצבאית לחיילים בשירות סדיר אינה גבוהה במיוחד גם לאחר ההעלאה שהתקבלה לא מכבר. יוקר…

קרא עוד »

 ↑