קניית רכב בתשלומים ללא מקדמה

ישראלים רבים מחזיקים רכבים ובהשוואה לשנים קודמות שמשפחות בקושי היו מחזיקות רכב אחד אפילן, היום המצב הפוך, משפחות רבות מחזיקות רכב ואפילו יותר מאחד. הסיבה לרכישת מכוניות נובעת ממספר סיבות ולה יש יתרונות רבים וכמובן גם חסרונות רבים.

מה הסיבות לרכישת רכבים?

פעם, כשהיינו נוסעים לעבודה אז היינו יוצאים מעט מוקדם ונעמדים בתחנה קרוב לביתנו, מחכים להסעה שתגיע לאסוף אותנו. ההסעה כמובן לא נוסעת ישירות לעבודתנו, משום שהיא חייבת לאסוף גם את שאר העובדים, זה כמובן לא הפריע לנו (הרי אין אלטרניטבה וגם נהנינו לערוך שיחות עם שאר העובדים), בעבר גם היינו נוסעים המון בתחבורה ציבורית, רבים מאיתנו התחילו לנסוע באוטובוסים כהיו רוצים להגיע לבית הספר, אך כיום המצב שונה מאוד.

הצעירים של היום רוצים לחסוך את הזמן שהם עומדים בתחנה לעבודה, הם גם רוצים לחסוך את זמן הנסיעה הארוך, נסיעה ברכב פרטי מקצרת כמובן את משך הנסיעה, הם גם לא רוצים להסתמך על התחבורה הציבורית שבדר"כ לא עומדת בזמנים ולרוב גם עמוסה בנוסעים נוספים שלא תמיד נעים לנו לעמוד לצידם, אותם צעירים גם רוצים לחסוך את הטירחה בחזרה מהעבודה, שמצריכה לחכות עד לאחרון העובדים שיעלה על ההסעה הביתה.

מהם החסרונות?

החסרונות הם רבים, גם בצד הקולקטיבי וגם בצד הסלקטיבי. מבחינה קולקטיבית, הכבישים נעשים עמוסים משנה לשנה, הפקקים מתארכים וזיהום האוויר מחמיר. ישנם עוד חסרונות כמו הוצאות דלק רבות, טיפולים לרכב, בלאי של המכונית ועוד אך זה לא מה שיעצור את רכישת הרכבים ההמונית בעיקר משום שזה זול מאוד! כיום אין צורך לחסוך סכום מסויים על מנת לרכוש רכב חדש או רכב יד שנייה, אפשר פשוט לפנות לחברות חוץ בנקאיות שמספקות מימון לרכב חדש או יד שנייה. אנו יכולים לבחור לקבל מימון מלא ולפרוס את ההלוואה לתשלומים נוחים במיוחד.

אם אתם מחפשים מימון מלא לרכב חדש או רכב ישן אתם מוזמנים לפנות לחברת EasyLoan שמספקת ליסינג מלא לרכבים בסכומים של עד 250,000 ש"ח, אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים

הלוואה מיידית ללא בטחונות - כלכלה ופיננסים

הלוואה מיידית ללא בטחונות

אם כבר יצא לכם לקחת הלוואה מהירה מהבנק, בוודאי נתקלתם בעובדה שלא מדובר באחד מהדברים…

קרא עוד »

הלוואה מיידית ללא טפסים - כלכלה ופיננסים

הלוואה מיידית ללא טפסים

בהתנהלות נכונה וחכמה של הכספים שלכם, תוכלו לאמוד פחות או יותר את ההוצאות וההכנסות שלכם…

קרא עוד »

הלוואה למוגבלים מיידי - כלכלה ופיננסים

הלוואה למוגבלים מיידי

כאשר חשבון הבנק מוגבל ואתם זקוקים להלוואה מיידית, ייתכן שהתחושה שלכם היא שאין מוצא. חשוב…

קרא עוד »

הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת - כלכלה ופיננסים

הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת

במקרים רבים ניצבת בפניכם דילמה כספית מסוימת, ואתם חושבים ומחפשים פתרונות יצירתיים כדי לעבור את…

קרא עוד »

 ↑