רווקים, צאו קצת מהבית

רווקים כל הזמן רוצים לחפש בחורות ובילויים, ושעות הפנאי שלהם נעות בין בילויים במועדונים, דירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז, ולפעמים גם אימון במכון הכושר. אבל חוץ מזה רווקים נוהגים לבלות את רוב זמנם בבית. אז לקראת סוף השבוע, אולי תרצו לעשות משהו שונה כמו לצאת קצת ולגלות את פינות החמד של ישראל. מקומות שיאפשרו לכם לספוג קצת שלווה, לעשות משהו שונה ולקבל פרספקטיבה חדשה לחיים.

פינות החמד של ישראל

הגנים הבהאיים בעכו

כולנו מכירים את הגנים בחיפה, אבל האמת שגם בעכו יש גנים בהאיים יפים. לא רבים יודעים אבל ישראל היא מרכז חשוב של הדת הבהאית ובעכו קבור הבהא אללה, מייסד הדת. גנים ומקדישים בהאיים בכל העולם הם תמיד סמל להרמוניה ואסתטיקה, וכך גם הגנים בעכו. הגנים משתרעים על שטח של כמה עשרות דונמים, ובהם תוכלו למצוא עצים ופרחים מטופחים. בגן גם תמצאו את המקדש היפה עם התקרה השקופה. הגנים נמצאים בקצה הצפוני של העיר, הכניסה סמוכה לצומת עכו צפון.

גן הנדיב, זיכרון יעקב

סמוך לזיכרון יעקב תמצאו את גן הנדיב, על שמו של הנדיב הידוע הברון רוטשילד. יש כאן שילוב מיוחד של שמורת טבע טבעית עם גן מעשי ידי אדם. הגן משתרע על פני שטח של 70 דונם, ובמרכזו קברו של הברון רוטשילד ובת זוגו. תוכלו להסתובב בשבילים ולספוג את האווירה הנעימה. בהחלט מקום לקבל שלווה לנפש. תוכלו למצוא פינת ישיבה ולהרגיש את הקסם של המקום. הכניסה לגנים נעשית מכביש 652 הנמצא בין זיכרון יעקב לבנימינה.

גן הוורדים, ירושלים

הגן שוכן מול משכן הכנסת. בעוד במשכן הכנסת צועקים ומתקוטטים, כאן דווקא ישנה שלווה שרק הטבע יודע לספק. יש כאן אלפי שיחי ורדים בכל הצבעים. למעשה יש כאן למעלה מ 400 זנים שונים של וורדים. וכמובן הזמן הטוב ביותר לבקר כאן הוא בחודשי האביב והקיץ בהם הוורדים פורחים. אך בכל עונות השנה זוהי גינה מטופחת ונעימה. היא כוללת גם ברכת נוי עם צמחי מים ודגים. הגן נמצא בקריית הלאום, מול משכן כנסת ישראל.

מאמרים נוספים

לאמץ את המותרות של בילוי עם נערת ליווי - למבוגרים

לאמץ את המותרות של בילוי עם נערת ליווי

כאשר תחליט לנצל את המותרות של בילוי עם נערת ליווי, תגלה שעשית משהו יוצא דופן.…

קרא עוד »

ענף הליווי: חקירה של שירותי ליווי מקצועיים - למבוגרים

ענף הליווי: חקירה של שירותי ליווי מקצועיים

ענף הליווי הוא ענף גדול ורחב של תעשיית הבידור והפנאי, המציע ללקוחות את ההזדמנות להזמין…

קרא עוד »

חולון – מחורבות עתיקות לעיר מודרנית - למבוגרים

חולון – מחורבות עתיקות לעיר מודרנית

חולון היא עיר ייחודית הממוקמת בישראל, רוויה בהיסטוריה ומציעה אורח חיים תוסס. בשנות החמישים הפכה…

קרא עוד »

נערות ליווי: סקירה כללית של תעשיית עובדי המין המקצועיים - למבוגרים

נערות ליווי: סקירה כללית של תעשיית עובדי המין המקצועיים

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, הן עובדות מין מקצועיות המספקות חברות ושירותים ללקוחות,…

קרא עוד »

 ↑