רכב במימון מלא ללא ריבית

חסכתם, עבדתם קשה ובכל זאת עדיין לא הצלחתם להגיע למצב שבו אתם מסוגלים לרכוש רכב? הבעיה הזו היא מוכרת כיוון שמחירי הרכבים רק הולכים ועולים משנה לשנה. הרצון לקנות רכב חדש ובטיחותי מספיק ולא להתפשר על מכונית ישנה הוא טבעי, וכעת אינכם צריכים לוותר על החלום. גם במידה ואין לכם כל הון ראשוני, תוכלו לרכוש רכב במימון מלא ללא ריבית ולהתחיל לנהוג בו במהרה.

מהו מימון מלא לרכב ולמי זה מתאים?

בהרבה מאוד חברות מימון לרכב, ניתן לבצע רכישה לאחר מתן מקדמה ובריבית גבוהה יחסית. אבל עבור רבים ההצעה הזו אינה משתלמת כלל וכלל, במיוחד אם אין להם בכלל את הסכום הנדרש עבור המקדמה, כשלרוב מדובר על כמה אלפי שקלים.

אנחנו מציעים מימון מלא לרכב, כלומר מאה אחוז של הלוואה לרכישת רכב ללא כל מקדמה. היכולת ליהנות מהחזר חודשי נוח ומפריסת תשלומים ארוכה, מייצרת מצב שבו לקוחות רבים מסוגלים סוף סוף להגשים את החלום שלהם ולקנות רכב ברמה גבוהה, בטיחותי, מאובזר ונוח. ההלוואה בשיטה הזו מתאימה ללקוחות מכל הבנקים, והיא חוץ בנקאית.

מהו היתרון העיקרי במימון רכב בשיטה חיצונית ללא מעורבות הבנק?

מי שהתנסה בהלוואה מהבנק בעבר, יודע כבר שכמות המידע שהבנקים אוספים עליכם על מנת לאפשר לכם להשלים את תהליך קבלת ההלוואה, היא גבוהה מאוד וההליך כולו ארוך ומתיש. כאשר אתם לוקחים הלוואה ממקור חוץ בנקאית ומקבלים מימון מלא ללא ריבית, אתם נהנים הן מן התנאים המעולים של הסכם הלוואה מהירה משתלם ללא ריבית, והן מהשארת הבנק שלכם לגמרי מחוץ לתמונה.

בדרך זו, אינכם חייבים כל דין וחשבון לבנק שלכם, ולא פוגעים באף צורה במסגרת האשראי. כל ההתנהלות נעשית מול חברת המימון ולא מול הבנק, כאשר אתם מקבלים שירות מיטבי ויכולת מרבית להתאמת מסלול המימון והרכבת הסכם ההלוואה לפי הצרכים המתאימים לכם במיוחד. ניתן ואף כדאי לקבל ייעוץ מקצועי בטרם בחירת המכונית שאתם עומדים לקנות, על מנת להגיע למצב של שביעות רצון בשני המישורים: רכב איכותי ומסלול רכישה משתלם שתוכלו לעמוד בו בקלות.

מאמרים נוספים

כושר: המפתח לאורח חיים בריא - כלכלה ופיננסים

כושר: המפתח לאורח חיים בריא

בעולם המהיר והתובעני של היום, חיוני לתעדף את רווחתנו הפיזית והנפשית. ואחד המרכיבים המכריעים להשגת…

קרא עוד »

מאסטר קאש הלוואות – Master Cash - כלכלה ופיננסים

מאסטר קאש הלוואות – Master Cash

האפשרות להציע תנאים מיטביים ללקוחות וריביות אטרקטיביות למבקשי הלוואה מהירה, העלו את הפופולריות של החברות…

קרא עוד »

5 סיבות שבגללן עסקים צריכים להשקיע בשיווק דיגיטלי - כלכלה ופיננסים

5 סיבות שבגללן עסקים צריכים להשקיע בשיווק דיגיטלי

בעידן המודרני של היום, עסקים חייבים להקדים את המתחרים על ידי שימוש באסטרטגיות שיווק דיגיטלי…

קרא עוד »

הלוואת נון ריקורס - כלכלה ופיננסים

הלוואת נון ריקורס

פעמים רבות בבואכם לקחת הלוואה, תתבקשו להציג ערבונות ובטחונות. מי מכם שהתנסה כבר בלקיחת הלוואה…

קרא עוד »

 ↑