הלוואה לטווח ארוך

הלוואה מהירה לטווח ארוך, ניתנת ללקוחות החברה הזקוקים לסכום כסף מידי אך אפשרויות ההחזר שלהן הן לטווח ארוך בלבד.

אם נקלעת לבעיה כספית, ואתה זקוק באופן מידי להזרמת כספים לחשבון הבנק שלך, יש לנו פתרון מצוין עבורך. אנו נזרים לחשבון הבנק שלך הלוואה על פי הסכום לו אתה זקוק, וההחזר יהיה בפריסה הנוחה שלך שנה – שנתיים או תקופה ארוכה יותר. הכול על פי האפשרויות הפיננסיות שלך לביצוע ההחזרים.

כל לקוח מודע לרמת ההכנסות העכשוויות שלו ולצפי ההכנסות שלו בשנים הקרובות. על פי מידע זה יוכל הלקוח להחליט מה גובה ההחזר הנוח לו ביותר לכיסוי כספי ההלוואה שקיבל מאתנו.

אנו מיידעים מראש את הלקוח על גובה הריבית החודשית ועל גובה הריבית השנתית בכל אחת מהאפשרויות של פריסת התשלומים, כמה ישלם עבור שנה, כמה עבור שנתיים וכמה עבור תקופות ארוכות יותר.

הלקוח בוחן את הנתונים ומקבל החלטה, לגבי גובה ההחזר החודשי הנוח לו בהתחשב בהכנסותיו ובהוצאותיו השוטפות. המטרה היא ליצור סיטואציה שעל פיה הלקוח יוכל לחיות בצורה מכובדת ולעמוד בכל ההתחייבויות המשפחתיות שלו ובנוסף לכך יחזיר מדי חודש את תשלומי ההלוואה שלקח.

ההחזר החודשי מועבר אלינו באמצעות הוראת קבע, זו השיטה הנוחה ביותר, כל חודש הסכום הקבוע יורד מחשבון הבנק, מועבר אלינו וזה אינו פוגע במסגרת האשראי הקיימת לך בחשבון הבנק, או לחילופין באמצעות המחאות שוות ורצופות לאורך כל תקופת ההחזר שנקבעה, אפשרות נוספת היא באמצעות חיובים בכרטיס האשראי. באופציה זו הלקוח חוסם חלק ממסגרת האשראי שלו לטובת ההלוואה כך שזה עלול להקשות עליו ביום-יום בשימוש בכרטיס האשראי לאחר ניצול חלק נכבד מהמסגרות שאושרו לו.

החברה שלנו דוגלת במתן שירות איכותי, אדיב ויוצא דופן ללקוחות שלנו, אנחנו קשובים ללקוחות, מבינים את הבעיה הכספית שבה הם נמצאים ועושים כל שניתן כדי לעזור להם. לאשר הלוואה בגובה מקסימלי, לאשר ריביות הן חודשיות והן שנתיות הוגנות ולאפשר פריסת תשלומים לטווח ארוך שלא תכביד על חיי הלקוחות.

הלוואה לטווח ארוך היא פתרון מצוין שמאפשר לטפל בבעיה הכספית שנוצרה ולהמשיך לחיות חיים נורמטיביים.

מאמרים נוספים

הלוואות בהוראת קבע למוגבלים בבנק - כלכלה ופיננסים

הלוואות בהוראת קבע למוגבלים בבנק

בעיות של תקציב הינן נושא המוכר לכולנו, וכולנו היינו שמחים להגדלת ההכנסות בכלכלת  המשפחה. עם…

קרא עוד »

הלוואות p2p - כלכלה ופיננסים

הלוואות p2p

אחד מהדברים היפים שניתן לראות ברחבי האינטרנט, הוא ההתגייסות של האנשים אחד בשביל השני. זה…

קרא עוד »

הלוואות ללא ריבית וללא ערבים - כלכלה ופיננסים

הלוואות ללא ריבית וללא ערבים

פעם קרה לכם פעם שביקשתם הלוואה מהבנק או לפחות שקלתם לעשות זאת? אם כן אתם…

קרא עוד »

הלוואות לעובדי הוראה - כלכלה ופיננסים

הלוואות לעובדי הוראה

ההחלטה לקחת הלוואה מחברה חוץ בנקאית  היא בוודאי עדיפה מאשר הלוואה בנקאית, את זה כבר…

קרא עוד »

 ↑