הלוואה על חשבון קרן השתלמות

להרבה מאוד שכירים בישראל יש קרן השתלמות, אשר נפתחה על ידי מקום העבודה. אבל גם אנשים שיש להם כביכול "ביטחון כלכלי" בדמותה של קרן ההשתלמות שלהם, עשויים להזדקק להלוואה על מנת לממן חובות שנצטברו או לחילופין הוצאות בלתי צפויות או גדולות במיוחד, שאין להם כסף נזיל עבורן. אנו מציעים הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות ובתנאים הטובים ביותר עבורכם, כאשר תוך כדי תקופת ההחזר אתם ממשיכים לחסוך.

מהי קרן השתלמות וכיצד היא יכולה לשמש לצרכי הלוואה?

קרנות השתלמות הן למעשה חסכונות מאוד יעילים עבור עובדים, אשר חלקם בהפרשות אל הקרן קטן בהרבה מזה של המעסיק. החיסרון בחיסכון הזה הוא, שעל מנת להפוך את הסכומים שמופקדים אליו לנזילים ללא תנאים, על בעל הקרן להמתין שש שנים תמימות. למעשה גם אם צברתם סכום גבוה יחסית בתוך קרן ההשתלמות שלכם, ואתם זקוקים בדחיפות לכסף על מנת לממן דבר מה: אם זה טיול גדול, טיפולים רפואיים חלילה, שיפוץ בבית או רכישת רכב, לא תוכלו להוציא את הכספים שהצטברו בתוך הקרן בלי לשלם קנס גבוה במיוחד, וגם כאן מדובר ב"חלון" יציאה שנוצר רק לאחר שלוש שנים.

לעומת זאת, החיסכון עצמו הינו אפיק פטור ממס, ועל כן במידה ובחרתם לקחת הלוואה תוכלו ליהנות מהרבה הטבות במידה ותבחרו לעשות זאת דרך קרן ההשתלמות. הלוואות מהירות על חשבון קרן ההשתלמות תינתן כנגד רוב הסכום המופקד בקרן, כאשר הסכום הנותר בעצם ממשיך לצבור כספים. אנו מציעים לכם ליהנות מהלוואה הטובה ביותר עבורכם, בלי לערב את הבנק וללא הצורך לגייס ערבים, אלא להשתמש בקרן ההשתלמות שיש לכם ממילא.

היתרונות של הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות אצלנו

הלוואה בנקאית רגילה דורשת בירוקרטיה מתישה ותהליכים מורכבים וארוכים. אנו מציעים לכם מסלול חלופי, אשר לא מערב את חשבון הבנק שלכם, או פוגע במסגרת האשראי. קרן ההשתלמות תהווה עבורכם מקור מימון גם אם עדיין לא חלפו שש שנים ממועד פתיחתה, ואתם תקבלו כסף במהירות, לכל מטרה, כאשר תקופת החזר התשלומים ותנאיה יותאמו באופן אישי עבור כל לקוח.

מאמרים נוספים

הלוואה מיידית - כלכלה ופיננסים

הלוואה מיידית

מה עושים כשצריכים כסף מעכשיו לעכשיו? אל תיכנסו להיסטריה, יש פתרון והוא הרבה יותר פשוט…

קרא עוד »

קרדיט יוניון - כלכלה ופיננסים

קרדיט יוניון

כמו רבים אחרים גם אתם כנראה כבר מבינים, שהלוואות חוץ בנקאיות הן דרך יעילה ובטוחה…

קרא עוד »

הלוואות למוגבלים בצפון - כלכלה ופיננסים

הלוואות למוגבלים בצפון

לא משנה היכן אתם מתגוררים, אם בחיפה שבצפון, אילת הדרומית או אפילו באזור המרכז, אנו…

קרא עוד »

הלוואה בהחזר כרטיס אשראי - כלכלה ופיננסים

הלוואה בהחזר כרטיס אשראי

כאשר אתם מחליטים לקחת הלוואה, חשוב להבין שהמקור שממנו תקבלו אותה והיכולת שלכם לסמוך עליו,…

קרא עוד »

 ↑