הלוואה מיידית במרכז

במצב הכלכלי ששורר כיום במדינה, קשה לקבל מימון בנקאי וגם כאשר מקבל מימון כזה, זה בדר"כ קורה אחרי שאלות רבות מצד הבנקאים וגם ההלוואה צריכה לעבור אישור ממנהל הסניף ( זאת לאחר שוודיעו שאתם עומדים בקריטריונים לקבלת ההלווואה) ובדרך כלל מנהלי הסניף מאשרים את ההלוואה לשכירים בלבד משום שהם לא רוצים לקחת סיכון בנתינת מימון למישהו שהוא לא עובד.

מה הפיתרון?

ישנם מגוון רחב של פתרונות שיכולים לפתור את הבעיה הזו ואחת מהן הוא לפנות לחברות חוץ בנקאיות ולהגיש אצלן בגשה להלוואה מיידית. החברות הללו בדרך כלל לא עורכות בדיקות רבות וברוב המקרים מאפשרות קבלת הלוואות בסכומים גבוהים במיוחד. אם כמובן אתם תרצו לקבל מימון שמשתרע על מאות אלפי שקלים, אז חתימה על שיעבוד נכנס תזכה אתכם כמעט בוודאות באישור של הלוואות חלומותיכם.

האם צריך להביא ערב לחתימה?

בבנקים נהוג להביא ערב שיחתום על מסמכים, זה כמובן בהלוואות גבוהות מאוד או ללקוחות שהבנק לא סומך עליהם. בחברות החוץ בנקאיות כמעט ולא תתקלו במקרים כאלו שיבקשו שתגיעו עם ערב כי לרוב ההסכמים נחתמים דרך האינטרנט ואתם אמורים לקבל את הסכום ישירות לחשבון שלכם כך שערב במקרים כאלו לא רלוונטי. אם חברה מסויימת תבקש ממכם חתימה של ערב, אז מן הסתם שתצטרכו להגיע ישירות לסניף החברה ולחתום איתו על המסמכים, במקרה כזה תוכלו לבחור או לקבל את הסכום במזומן או בהעברה בנקאית.

אילו מסמכים צריך לספק?

על מנת לקבל הלוואה מהירות בחברות חוץ בנקאיות, תצטרכו לספק מספר מסמכים: תעודת זהות, תמונת פספורט (לא אצל כולם), תלושי שכר (במידה ויש) וכו'. המסמכים הנדרשים הם בדר"כ מצומצמים, חשוב לזכור שישנן חברות שנוקשות עם המידע שאתם מספקים להם ויש כאלו שאפילו עורכות בדיקות Bdi שמראות אם הלקוח שמבקש הוא מוגבל בבנק וכו'.

כשאתם זקוקים לכסף מיידי עבור מקרי חירום כמו בעיות רפואיות, סגירת המינוס, החזר של הלוואות קודמות, טיסה דחופה לחו"ל וכו', כדאי לכם לדעת שחברת איזי לואן תוכל לעזור לכם לקבל הלוואה מיידית בזמן קצר מאוד מבלי צורך להגיע לסניף.

מאמרים נוספים

הלוואה על חשבון קרן השתלמות - כלכלה ופיננסים

הלוואה על חשבון קרן השתלמות

להרבה מאוד שכירים בישראל יש קרן השתלמות, אשר נפתחה על ידי מקום העבודה. אבל גם…

קרא עוד »

הלוואה מהירה בהוראת קבע - כלכלה ופיננסים

הלוואה מהירה בהוראת קבע

הלוואות שלא במסגרת הבנק הן נוחות יותר, ומיטיבות הרבה יותר עם הלקוח. כאשר נכנס גם…

קרא עוד »

הלוואות למורים לכל מטרה - כלכלה ופיננסים

הלוואות למורים לכל מטרה

תחום ההלוואות החוץ בנקאיות הפך לפופולרי בשנים האחרונות, כאשר אנשים החלו להבין כי דווקא מחוץ…

קרא עוד »

יסודות האוצר - כלכלה ופיננסים

יסודות האוצר

האוצר הוא המחקר של ניהול כסף ונכסים אחרים וניתוח של מוצרים פיננסיים ושווקים. הוא מקיף…

קרא עוד »

 ↑