הלוואות לחיילים בסדיר

המשכורת הצבאית לחיילים בשירות סדיר אינה גבוהה במיוחד גם לאחר ההעלאה שהתקבלה לא מכבר. יוקר המחיה בישראל מכביד מאד על ההתנהלות השוטפת של החיילים בשירות סדיר, המשכורת אינה מספיקה להם לצרכים האלמנטריים שלהם ולכן לעתים הם מבקשים הלוואות כדי לממן עלויות שוטפות או מיוחדות שלהם.

חיילים בשירות סדיר ממנים במקרים רבים הוצאות נלוות כמו תקשורת, רכישת מזון וציוד ועוד. לאור המשכורת הנמוכה, ומסגרת האשראי הקטנה בבנק, הלחץ הכספי הולך ומתהדק והחיילים מרגישים שנקלעו למצב כספי בעייתי.

כדי לצאת מהתסבוכת הכספית, הם חייבים לקחת הלוואה שתזרים קצת כספים לחשבון הבנק, תאזן את מצבו של החשבון וכך הם יוכלו גם לנשום אוויר, לזכות בשקט נפשי כי נציגי הבנק לא יתקשרו אליהם לעתים תכופות כדי להתריע על הבעיה בחשבון, וגם כדי לממן הוצאות ייחודיות.

החשיבה על לקיחת הלוואה חייבת להיות מסודרת ומאורגנת, יש להביא בחשבון את סכום ההלוואה הנחוץ לנו, תוך איזה פרק זמן תוחזר ההלוואה, ומה מטרת ההלוואה.

הלוואות לחיילים בשירות סדיר, ניתנות בדרך כלל על ידי הגופים החוץ בנקאיים ללא בעיה כיוון שהמשכורת הצבאית, אף על פי שהיא נמוכה יחסית, היא משכורת בטוחה שמועברת תמיד בזמן ישירות מצה"ל לחשבון הבנק של החייל. כך שכל זמן שהוא בשירות סדיר, על פי תקופת השירות שנותרה לו, מדובר בהכנסה בטוחה שחברת המימון יכולה להסתמך עליה.

תקופת ההחזר נקבעת על פי בקשתו של הלווה תוך התחשבות בכמה גורמים, כמו גובה ההחזר החודשי שהחייל יוכל להחזיר בכל חודש, מועד תום תקופת השירות הצבאי ועוד.

הגורם המלווה מיידע מראש את החייל בגובה הריבית החודשית, בסך הריבית הכללית עבור כל ההלוואה ובאופן פריסת התשלומים המהווים תשלום הן עבור הקרן והן עבור הריבית.

לאחר קבלת כל המידע המפורט, מחליט החייל מה גובה ההלוואה שהוא מעוניין לקבל ולאיזו תקופת החזר.

הלוואה לחיילים בסדיר יכולה לשמש במקרים רבים גם להוצאות ייחודיות כמו לדוגמה רכישת רכב להגעה לבסיס מרוחק או לבסיס שהתחבורה הציבורית שאליו היא בעייתית. הגעה באמצעות הרכב הפרטי תחסוך לחייל זמן רב הן בהגעה לבסיס והן לנסיעה חזרה הביתה, או ליציאה לחופשה בארץ או בחו"ל.

מאמרים נוספים

קניית רכב בתשלומים ללא מקדמה - כלכלה ופיננסים

קניית רכב בתשלומים ללא מקדמה

ישראלים רבים מחזיקים רכבים ובהשוואה לשנים קודמות שמשפחות בקושי היו מחזיקות רכב אחד אפילן, היום…

קרא עוד »

הלוואה מיידית בצ'קים - כלכלה ופיננסים

הלוואה מיידית בצ'קים

אנו מעניקים הלוואה מיידית בצ'קים לכל אדם או עסק הזקוק לכספים באופן מידי לצרכים שונים,…

קרא עוד »

הלוואות בצקים עד הבית - כלכלה ופיננסים

הלוואות בצקים עד הבית

אם נתקלתם בבעיה כספית ואתם מחפשים פתרונות מהירים ויעילים, פנו אלינו ונעניק לכם הלוואה מהירה,…

קרא עוד »

היתרונות של חיות מחמד - כלכלה ופיננסים

היתרונות של חיות מחמד

להיות בעלים של חיית מחמד יכול להיות מתגמל להפליא. חיות מחמד מעשירות את חיינו באהבה,…

קרא עוד »

 ↑