הלוואה מיידית ללא אשראי לחיילים

משכורתם של חיילי החובה בצה"ל אינה גבוהה במיוחד, ולכן אינה מספיקה לצרכים הבסיסיים שלהם כמו מזון, ציוד אישי, ביגוד בסיסי, הוצאות תקשורת ועוד.

חיילים רבים נקלעים עקב כך לחובות כספיים שאינם יודעים איך לצאת מהם, ונכנסים למערבולות נפשיות ופיננסיות. ללא הכוונה ומידע, יהיה להם קשה לפתור את בעיותיהם.

פתרון מהיר הוא מסלול מיוחד שבנינו עבורם והוא הלוואה מיידית ללא אשראי לחיילים. הדגש הוא להוציא את החיילים ממעגל חוסר הוודאות ולאפשר להם לפתור את בעיותיהם במהירות כדי לאפשר להם מצד אחד חיים רגועים יותר, פחות דאגות ומצד שני לאפשר להם לרכוש מוצר הנחוץ להם מאד כמו מוצר חשמלי לביתם, מחשב או רכב כדי להגיע לבסיס.

אנו מודעים לכך שהמשכורת הצבאית היא משכורת בטוחה והכספים מוזרמים באופן קבוע בכל תחילת חודש לחשבון הבנק. לכן מבחינתנו מדובר בהכנסה בטוחה של החייל, עד תום השירות הצבאי שלו. לכן אנו נעתרים בדרך כלל לבקשה ומאפשרים לו את ההלוואה המיידית, בהתאם לרצונו ולצרכיו.

הלוואה כזו ניתנת באופן מהיר ומידי, החייל מקבל את כל המידע על גובה הריבית החודשית ועל סך הריבית המצטברת שישלם במהלך כל תקופת ההחזר. החייל מחליט מהי פריסת התשלומים הנוחה לו,  אם לשלם סכום נמוך בכל חודש ולבצע זאת לאורך תקופה ארוכה או לחילופין לשלם סכום גבוה בכל חודש לאורך תקופה קצרה יחסית וכך לסיים במהירות את החזר ההלוואה.

כל אחד מהחיילים בוחר במסלול ההלוואה הנוחה לו.

לשיטה זו כמה יתרונות, זו הלוואה חוץ בנקאית כך שאין שינוי בגובה האשראי שאושר לחייל על ידי סניף הבנק שלו והוא יוכל להמשיך ולהשתמש במסגרת האשראי שלו על פי צורך. ההלוואה גם אינה פוגעת או משנה את מסגרת האשראי שאושרה לו על ידי חברת האשראי כך שיוכל להמשיך ולהשתמש בכרטיס האשראי שלו על פי צרכיו עד גבול המסגרת שאושרה לו.

סכום ההלוואה מוזרם מיידית לחשבון הבנק שלו כך שהוא יכול במיידית לבצע תשלומים, רכישות, מימון רכב, לימודים או כל מהלך אחר שעבורו ביקש את ההלוואה.

מאמרים נוספים

הלוואות למורים לכל מטרה - כלכלה ופיננסים

הלוואות למורים לכל מטרה

תחום ההלוואות החוץ בנקאיות הפך לפופולרי בשנים האחרונות, כאשר אנשים החלו להבין כי דווקא מחוץ…

קרא עוד »

מאסטר קאש הלוואות – Master Cash - כלכלה ופיננסים

מאסטר קאש הלוואות – Master Cash

האפשרות להציע תנאים מיטביים ללקוחות וריביות אטרקטיביות למבקשי הלוואה מהירה, העלו את הפופולריות של החברות…

קרא עוד »

הלוואות למוגבלים בצפון - כלכלה ופיננסים

הלוואות למוגבלים בצפון

לא משנה היכן אתם מתגוררים, אם בחיפה שבצפון, אילת הדרומית או אפילו באזור המרכז, אנו…

קרא עוד »

הלוואת בלון לרכב - כלכלה ופיננסים

הלוואת בלון לרכב

ההתנהלות היום יומית כאשר יש ברשותכם רכב משלכם, היא נוחה הרבה יותר מאשר התנהלות עם…

קרא עוד »

 ↑